Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Gespecialiseerd medewerker personeelsadministratie - Payroll


Functie

Het A.S.Z. biedt als één van de belangrijkste spelers in de Vlaamse ziekenhuissector hoogkwalitatieve en tegelijkertijd warme, medische en verpleegkundige zorg op drie locaties: Aalst, Geraardsbergen en Wetteren.

Door middel van een hartelijke, gastvrije zorg werken we aan een patiëntgerichte zorgomgeving en aan een aangename werkomgeving voor onze medewerker. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich kunnen ontwikkelen en hun leven lang blijven leren. Daarom streven wij naar een optimaal leerklimaat.


Jobomschrijving

  • Je staat samen met je enthousiaste collega’s in voor de volledige loonverwerking (voorbereiding, berekening en controle van alle loon- en salarisgegevens).
  • Je kijkt de ingevoerde loongegevens na en voert controles uit op de loonberekening.
  • Je maakt personeelsdossiers aan, voert wijzigingsfiches in, verwerkt prestaties, afwezigheden en premies, verzorgt de afrekening van de uitdiensten, vakantiegeld en eindejaarspremie. Je maakt ook de bijhorende sociale documenten op.
  • Je behandelt specifieke dossiers zoals bijvoorbeeld de opvolging van negatieve lonen, bepalen van vakantierechten,…
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de sociale balans, belastingaangiftes, RSZ en opmaak van pensioendossiers.
  • Bijkomend ben je verantwoordelijk voor allerhande rapporteringen (bijv. loonkosten, anciënniteit, …). Je kan statistieken aanleveren vanuit het loonprogramma aan de cel HR, directie, etc.
  • Je denkt proactief mee over nieuwe procedures en efficiënte werkmethodes.
  • Je volgt de sociale- en andere relevante wetgeving binnen de openbare sector nauwgezet op, je interpreteert wijzigingen en zorgt voor implementatie ervan in de organisatie.
  • Je stemt de loonfile af met de boekhouding.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor loontechnische vragen van onze collega’s.

Jouw profiel

  • Je bezit een bachelor diploma en hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring inzake payroll
  • Je beschikt over een goede kennis van sociale wetgeving en loonadministratie. Kennis over loonadministratie in openbare sector is een pluspunt.
  • Je kan zowel in team als op zelfstandige basis fungeren op een proactieve & no-nonsense manier.
  • Het werken in team is voor jou belangrijk.
  • Je weet klantgerichtheid, stressbestendigheid, leergierigheid en flexibiliteit met zin voor initiatief en nauwkeurigheid te combineren.
  • Je bent in staat om op een vlotte manier te communiceren in het Nederlands.
  • Nauwkeurigheid en een sterk analytisch denkvermogen typeren jou.
  • Je bent cijfermatig en nauwgezet.
  • Je kan vlot werken met MS office programma’s en zeker met Excel.
  • Kennis van  zorgi en tijdsregistratiesystemen zijn mooi meegenomen.

Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een tewerkstelling op campus Aalst met glijtijd-systeem
  • Je werkt in een zeer gedreven team, binnen een dynamische ziekenhuisomgeving waar je samenwerkt met collega's die een hart hebben voor de zorg en voor elkaar.
  • Verloning volgens IFIC- Barema 14
  • Een zeer aantrekkelijke verlofregeling van 29 vakantiedagen en 10 wettelijke en 6 plaatselijke feestdagen a rato tewerkstelling
  • Extralegale voordelen waaronder hospitalisatieverzekering, tweede pensioenpijler, fietsvergoeding en terugbetaling kosten openbaar vervoer
  • Lunchen aan voordelige personeelstarieven

Solliciteren